FRI FRAKT Vid köp över 199 kr

FAQ hos Youwelry

Fråga: Kan jag beställa produkter hos er om jag är under 18 år?
Svar: För att handla hos oss måste du vara myndig eller ha förälders godkännande för att beställa. Denna kontroll görs ej av oss utan ansvar för att detta uppfylls ligger på dig och målsman.

Fråga: Finns det någon fysisk butik man kan handla i?
Svar: i dagsläget sker all försäljning via internet. Men vi håller på att utveckla återförsäljare.

Fråga: Kan man beställa från er butik på nätet och sedan hämta ut det hos er?
Svar: Tyvärr har vi inte möjlighet att ta emot kunder för paketutlämning på vårt lager, men vår lagerpersonal skickar snabbt hem varorna till er i stället.

Fråga: Måste man ha en e-postadress för att beställa?
Svar: Ja, för att vi ska kunna skicka en orderbekräftelse till dig på ett snabbt och smidigt sätt så att du ser att all information och dina kontaktuppgifter stämmer överens samt så att du kan ska kunna skapa ett konto och samla poäng på alla dina köp.

Fråga: Hur använder jag mig av öppet köp, och vad är det som gäller?
Svar: Om du vill använda dig av öppet köp kontaktar du oss senast 14 dagar efter du mottagit din beställning och meddelar att du vill använda dig av din ångerrätt och skicka tillbaka varorna till oss. Varorna ska om möjligt skickas tillbaka i sin ursprungliga originalförpackning, samt i oförändrat skick, för att erhålla full återbetalning. Kontakta oss via och be om en returfraktsedel så att du kan skicka tillbaka produkterna till oss. 

Fråga: Om jag gör en beställning med en kampanjprodukt som följer med på köpet, måste gratisprodukten returneras om jag returnerar de andra produkterna?
Svar: Om man väljer att returnera en eller flera produkter vid kampanjköp där en produkt följt med på köpet så ska även gratisprodukten returneras tillbaka i oöppnat/ursprungsskick. Om man väljer att behålla gratisprodukten kommer vi skicka ut en faktura på produktens värde.